اسکیت برد برقی وسیله نقلیـه بسیـار جذاب و سرگرم کننده‌ای هست که به منظور طی مسافت‌های کوتاه و ماجراجویی مـی‌توان از آن استفاده کرد. اسکیت های برقی طریق کار درون اینجا ما پنج نوع از بهترین اسکیتای برقی با فناوری پیشرفته را بـه شما معرفی مـی‌کنیم.

اسکیتای برقی یک فضای قدیمـی وجذاب را درون جهان کالاهای مصرفی اشغال کرده‌اند. اسکیت های برقی طریق کار اما آیـا آنـها تنـها اسباب بازی مورد علاقه بزرگسالان هست که بـه شکل یک وسیله نقلیـه پاک و کارآمد درآمده و یـا استفاده از روش الکتریکی به منظور تقویت یک ورزش هیجان انگیز است؟ مـهم نیست با چه دیدی بـه آن نگاه مـی‌کنید، اسکیت های برقی طریق کار هم اکنون با تکامل فناوری شما مـی‌توانید درون خیـابان از اسکیتای برقی فوق العاده سرگرم کننده، باریک و صاف‌تر از آنچه پیش از این بوده استفاده کنید. ما صنعت فعلی را جست و جو کردیم و مجموعه‌ای از بهترین اسکیتای برقی را انتخاب و به شما معرفی مـی‌کنیم.

ماربل (Marbel)

تخته‌های دراز، زشت و غیرحرفه‌ای هستند و زمانی کـه باتری و موتور سنگین با آنـها ترکیب شود کاملاً دست و پا گیر مـی‌شوند. شرکت ماربل، همـه اجزای اسکیت برد برقی خود را درون یک بسته ۱۰ پوندی (۴٫۵ کیلوگرم) عرضه کرده است. استفاده از فیبر کربنی درون ساخت این تخته موجب شده که تا یکی از سبک‌ترین اسکیتای الکتریکی باشد. سرعت این اسکیت برد بـه ۲۵ مایل درون ساعت (۴۰ کیلومتر درون ساعت) مـی‌رسد و باتری آن مـی‌تواند مسافت ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) را پشتیبانی کند.

این شرکت ادعا مـی‌کند کـه تخته ماربل را درون حاضر بـه طور کامل تولید و حدود سه که تا چهار هفته طول مـی‌کشد که تا به دست مشتریـان درون ایـالات متحده برسد، اگر شما مشتری بین‌المللی هستید احتمالاً حتما زمان بیشتری منتظر بمانید. تخته ماربل درون ایـالات متحده آمریکا ۱۳۹۹دلار قیمت دارد.

Evolve Carbon GT

احتمالاً تاکنون از محصولات شرکت استرالیـایی Evolve به منظور حمل و نقل و جابجایی استفاده کرده‌اید. Carbon GT قطعاً بهترین محصول امسال این شرکت بوده است. این تخته الکتریکی بسیـار زیبا و صیقلی و چرخ‌های آن مناسب به منظور انواع جاده‌ها و ماجراجویی است. موتورهای دو قلوی آن ۳ کیلو وات توان را از طریق چرخ‌های عقب فراهم مـی‌آورد.

سرعت این اسکیت برد بـه ۴۳ کیلومتر درون ساعت (۲۷ مایل درون ساعت) مـی‌رسد و در هر بار شارژ مـی‌توانید ۳۰ کیلومتر (۱۸ مایل) را با آن طی کنید. Carbon GT با وزن ۷٫۹ کیلوگرم (۱۷٫۴ پوند) سبک‌ترین اسکیت برد برقی نیست اما قطعاً سنگین‌ترین آنـها هم نیست. باتری آن درون زیر تخته پنـهان شده بـه طوری کـه هنگام راه رفتن روی پاها مـی‌توان بـه راحتی اسکیت برد را زیر بازوی خود حمل کرد. همچنین مـی‌توان با استفاده از یک کنترلر بلوتوث ارگونومـیک آن را کنترل کرد.

اسکیت برد Carbon GT ساخت شرکت Evolve ، ۲۶۶۰ دلار قیمت دارد.

Boosted Board 2

استارت‌آپ‌های بسیـاری وارد دنیـای اسکیتای برقی شده‌ و درنـهایت بـه دلیل طبیعت بی‌رحم سرمایـه‌گذاری از بین رفته‌اند. زمانی کـه سرمایـه یک شرکت نیم مـیلیون دلار افزایش پیدا مـی‌کند، ارائه کالا وب و کار موفق‌تر مـی‌شود و شما مـی‌دانید کـه این شرکت دوام پیدا مـی‌کند.

طراحی محبوب و با سلیقه Boosted Board درون سال ۲۰۱۲، سبک‌ترین نوع اسکیت برد درون آن زمان بود و در همـین حین شرکت سعی مـی‌کرد با نوآوری‌های دیگر صف تولید محصولات خود را بـه روز نگه دارد.

نسل دوم Boosted Board تخته بامبو و علامت چرخ‌های نارنجی نسل‌ قبل را حفظ کرد اما محدوده نسبت کم خود را بـه ۶ مایل (۹٫۶۵ کیلومتر) بهبود بخشید. آنـها با یک باتری استاندارد ۹۹-WH محدوده ۷ مایل (۱۱٫۲ کیلومتر) را طی مـی‌د، اما این نسل مـی‌تواند، یک باتری ۱۹۹-WH به منظور محدوده ۱۲ که تا ۱۴ مایلی (۱۹ که تا ۲۲ کیلومتر) داشته باشد. از همـه مـهم‌تر اینکه روکش‌های مدل جدید اسکیتا ضد آب است.

قیمت نسل دوم Boosted Boards از ۹۹۹ دلار شروع مـی‌شود و باتری‌های حجیم‌تر ۱۰۰ دلار هزینـه اضافی بـه همراه خواهد داشت. تغییرات قدرتمندتر با یک قیمت بالاتر نیز درون دسترس هستند.

The M1(پیشتر بـه نام Monolith شناخته مـی‌شد)

برای ساخت اسکیتای الکتریکی موتورها را مـی‌توان داخل تخته و یـا پشت چرخ‌های عقب قرار داد یـا اینکه آنـها را داخل چرخ‌ها پنـهان کرد. M1 بـه عنوان نخستین اسکیت برد برقی جهان با قابلیت موتورهای هاب (موتورهای توپی چرخ) هست که داخل دو چرخ عقب قرار مـی‌گیرد و مـی‌تواند سرعت اسکیت برد را بـه ۲۴ مایل درون ساعت (۳۹ کیلومتر درون ساعت) برساند.

قابلیت بهتر درون حمل و نقل بـه این معنی هست که با احتمال کمتری موتور گرفتار موانع و آسیب دیدگی‌ها مـی‌شود و سازندگان ادعا مـی‌کنند کـه موتورها درون برابر آب مقاوم و سبک‌تر از یک موتور معمولی هستند. هر شارژ ۹۰ دقیقه‌ای M1 بـه خوبی ۱۰ مایل (۱۶ کیلومتر) سواری را پشتیبانی و وزن تخته ۱۴ پوند (۶٫۳۵ کیلوگرم) است.

در حال حاضر شرکت سازنده M1 با هزینـه ۱۳۹۹ دلار سفارش مـی‌پذیرد.

Yuneec E-Go

ممکن هست متوجه این موضوع شده باشید کـه اسکیت‌های برقی گران قیمت هستند بـه ویژه برایـانی کـه بدنبال نوع ضد آب آن هستند. E-Go ساخت شرکت هواپیما ساز Yuneec یک نوع بسیـار مقرون بـه صرفه‌تر ارائه مـی‌دهد.

این برد درهیچ یک از مشخصات کلیدی بـه پای رقبای خود نمـی‌رسد اما مـی‌تواند به منظور یک تازه وارد با بودجه کم مناسب باشد. بیشترین سرعت آن تنـها ۲۰ کیلومتر درون هر ساعت (۱۲ مایل درون ساعت) هست که ممکن هست کمـی بیش از سرعت حرکت با پا به منظور برخی باشد. این اسکیت برد ۱۴ پوند (۶٫۳ کیلوگرم) وزن دارد و محدوده آن سخاوتمندانـه بـه ۱۸ مایل (۳۰ کیلومتر) مـی‌رسد. Yuneec E-Go 699 دلار قیمت دارد.

در زمـینـه اسکیت‌بردهای برقی بیشتر بخوانید:
>>کوچک‌ترین اسکیت برد الکتریکی دنیـا
>>پروژه خودانجام ساخت اسکیت برد الکترونیکی با برد رسپبری پای

منبع: اسکیت های برقی طریق کار newatlas




[معرفی بهترین اسکیتای برقی - مجلۀ فناوریـهای توان‌افزا ... اسکیت های برقی طریق کار]

نویسنده و منبع: فریبا ماندگاری | تاریخ انتشار: Fri, 25 May 2018 04:29:00 +0000